Söndags ångest

Heej fina, förlåt för dålig uppdatering..igen.. Iaf har varit i Nyköping i nåra dar. Träffade kompisar oså. Lovisa följde med mig till Linköping i torsdags och stannade tills igår kväll. Skitkul! Nu sitter jag här och bloggar framför Ghost Whisperer, mys! Ska snart hoppa ner i ett varmt bad med lite ljus, behöver verkligen det. Sen ska jag fixa naglarna och kolla på Solsidan :) Måste väl säga att jag har en del söndags ångest, skulle gärna vara ledig 1 vecka till. Men nejdå, nu är det skola igen vilket betyder tidiga mornar och tidiga kvällar. Aja snart är det ju jullov osv osv. Har iaf haft ett grymt lov med en massa kompisar och familjen! PUSS
 
Dåligt med bilder hörreni! Så ni får nöja er med den här.. Haha ser ut som ett miffo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: