Some Christmas Gifts

 
 
 
 
 
 
De två övrebilderna är en dock station, man ska sätta i iPhonen och sen så är det högtalare inkopplad i den. Bra om man ska lyssna på musik! Så finns det vanlig radio och larm. Man fick en fjärkontroll till oxå, skönt, slipper man gå fram om man ska höja volymen, byta radiokanal, byta låt elr stänga av larmet. iPhonen laddar under tiden den sitter i oxå! 
 
Det här är bara 1/10 av paketen jag fick men orkade inte fota allt. Sen fick jag jätte många presentkort men har handlat upp dem flesta ;) 
Sen fick jag ju dom där rootsen i julklapp av mami oxå (längre ner på samma sida). Och så ska jag få en försenad julklapp som kommer nu i mitten på januari! :D 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: