1a advent

Heej ♥ Sitter och kollar på julkalendern och äter risgrynsgröt. Bara jag som tycker att Mysteriet på Greveholm va bättre förut? Ni vet, när familjen Olsson bodde där. Det var ju bäst, det är ju bra nu oxå men första Mysteriet på Greveholm kan inget slå! Den här nya är ju bara i en kvart, den gamla är ju i en halv timme. Så ett poäng till till gamla Mysteriet på Greveholm ;) Har faktiskt den säsongen hemma så då vet jag ju vad jag ska göra i några timmar nu då, hihi. Sen ska jag och mami ha julbak och julpynta, julstjärnorna är redan uppe så då är det bara lite julkulor, gran, glitter och sånt som fattas. Jag vet inte varför men jag lägger alltid 3 julkulor (så att de liknar en trekant) uppe på hyllorna i mitt rum, tycker det är fint med lite detaljer, hihi. Hörs, 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: