It's winter for real

¡Hola! Helt vitt ute ju, nu förstår man verkligen att det är vinter.. Och jul känslan kommer fram, hehe ;) Man blir bara mer och mer stressad.. Har inte köpt julklappar än! :o Måste göra det i veckan som kommer. Nu tänker jag härma de flesta bloggare genom att ge julklappstips, antingen gör jag det idag eller imorgon :) 
Egentligen skulle jag skriva det här inlägget för att berätta om vad jag och Matea gjorde igår ;) 
Först var vi ju hos polisen på en intervju och sen halv 6 så åkte jag och Matea till skolan..Vi skulle ha rundvandring för 6:orna och deras föräldrar, skiit kul! Men blev lite pinsamt eftersom att jag skulle leda våran grupp till första "stationen" (klassrummet) och Matea skulle gå längst bak (för att kolla så att alla hängde med) och sen så sa jag till dom att de skulle gå in i det rummet jag pekade på och sen kom det en annan grupp dit oxå.. Visade sig att det stog fel på vårat papper, skulle egentligen ha varit en våning upp. Men men, shit happends ;)
Och sen i "pausen" fick man fika i uppis osv. Innan man skulle gå fick man en biobiljett, så jag vet ju vad jag ska göra i helgen iaf haha ;)
Oj, känns om att jag berättade allting i minsta detalj nu.. Ses senare elr imorgon, kyss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: