Bra uppdatering igen!

Hello sunshines! Tänkte börja med att berätta att uppdateringen är bra nu igen.. Ni fick ju en rätt så bra förklaring i videoinlägget? :) Har nyss ätit pizza så nu sitter jag här propmätt framför datan och lyssnar på musik, livet! ;) Iaf, var på stan med mamma efter skolan, vi köpte lite saker till mig.. En vinröd halsduk, en stickad tröja och ett skitfint halsband! Allt från ginatricot ;) Gick och hämtad ut ett paket idag från Veckorevyn.. Kan ni gissa vad jag fick? :) En Hair repair från Schwarzkopf-Gliss, ett läppglans från Clarins Paris och en locktång, ROSA! omg ;) Lägger upp bilder imorgon, är ju mörkt ute nu så kommer inte bli nån bra kvalié.. :/ Men ni får ha det så bra :) 
 
 
Följ mig gärna på instagram: @aamaandhaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: