Plans under Christmas and New year

Hej bloggen! 
Tänkte berätta lite om vad jag ska göra på Jullovet.. 
 
Fredag & Lördag: Köpa julklappar - lite sent ute, hehe ;)
Söndag: Ta det lugnt, baka, slå in klappar osv. 
Måndag: Öppna lite julklappar, äta julmat och ha allmänt trevligt helt enkelt + packa :)
Tisdag: Åka t Nyköping halv 8 på morgonen, laga mat och umgås med den stora familjen hela dan! På kvällen blir det att öppna paket och äta skitgod maat! 
Sen har jag nog inga planer mer än att träffa mina underbara och efterlängtade vänner :) 
 
Ni ser ju själv att jag har mer planer på juldan, men det är då vi har våran jul. Min morfar var engelsman och det har blivit en tradition sen jag var liten att vi firar engelsk/amerikansk jul. Vi äter engelsk julmat och lagar kalkon hela dagen, hehe ;) Det är oxå därför vi måste åka halv 8 på morgonen. Puss 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: